Producenci

Statystyki

Produktów:
5241
Kategorii:
679
Nowości:
179
Promocje:
517

Firma Przyjazna Internautom

SUPERMONETY Krzysztof Kurlanda Marki

Zdobyliśmy certyfikat FPI, który służy wyróżnianiu przedsiębiorstw, które osiągnęły wysoki standard w komunikacji z Klientami w Internecie.

 

FAQ

FAQ

    1. Jak można się zarejestrować na stronie www.supermonety.pl?

W prawym górnym rogu strony jest link do Logowania/Rejestracji.

 

2. Jak można się zalogować do sklepu bez wrzucania monet do koszyka?

W prawym górnym rogu strony jest link do Logowanie/Rejestracja.

 

3. Zapomniałam/-em hasła do swojego konta. Co robić?

Kliknij na odnośnik Logowanie/Rejestracja  w prawym górnym rogu strony. Pojawi się opcja przypomnienia hasła. Trzeba podać swój e-mail. Na adres, który podano podczas rejestracji, zostanie wysłany kod, który umożliwi ustanowienie nowego hasła.

 

4. Co wpisać w rubryce „Nazwa adresu” przy podawaniu swoich danych?

 Można oznaczyć swój adres jako prywatny, domowy lub firmowy.

 

5. Czy można zmienić dotychczasowy adres wysyłki?

Korzystając z zakładki „Moje adresy” w panelu użytkownika, można dodać nowy adres. Trzeba go tylko zaznaczyć jako adres domyślny.

 

6. Gdzie mogę zmienić swoje dane adresowe?

 Wszystkie dane można edytować w panelu użytkownika „Twój profil”, który pokaże się w prawym górnym rogu strony po zalogowaniu się na konto.

 

7. Link potwierdzający rejestrację nie działa.

 Administrator strony automatycznie potwierdza rejestrację nowego użytkownika.

 

8. Jak zamówić abonament, żeby nie dokładać kosztów przesyłki? 

Przy zakupie abonamentu proszę wybrać płatność gotówką przy odbiorze – wtedy system nie doliczy opłat za przesyłkę.

 

9. Dlaczego mimo uzupełnionych obowiązkowych danych nie mogę złożyć zamówienia?

System wymaga podania drugiego numeru telefonu. Można wpisać 000000000.

 

10. Jak wrzucić kilka produktów do jednego zamówienia?

Po zakupie jednego przedmiotu i wybraniu opcji płatności i wysyłki na dole strony pod przyciskiem DALEJ pokazuje się odnośnik ”Kontynuuj zakupy”. Po kliknięciu na niego zostaniemy przeniesieni na główną stronę sklepu i możemy kontynuować zakupy.

 

       11. Czy można dokonać zakupów bez rejestracji, jednorazowo?

         Oczywiście, można dokonać zakupów bez rejestracji, dane nie będą nigdzie przechowywane, oprócz jedynego momentu związanego z wysyłką na adres złożony w zamówieniu. Wystarczy wrzucić produkty do koszyka, zaznaczyć opcję dostawy i wybrać przycisk "złóż zamówienie". Na koniec podać dane do wysyłki i gotowe.

 

       12. Jak zrealizować kupon rabatowy?

        Proszę zwrócić uwagę na małe i wielkie litery w haśle kuponu oraz odstępy - mają znaczenie! Żeby skorzystać z kuponu trzeba mieć założone konto na sklepie i być zalogowanym.

      13. Jaki mam login i hasło jeżeli nie rejestrowałem się wcześniej w sklepie a robiłem zakupy wyłącznie poprzez allegro?

        Każdy nasz klient, który zrobił zakupy u nas w naszym sklepie internetowym allegro.pl super_monety automatycznie jest rejestrowany w naszym sklepie na supermonety.pl

Klient z Allegro rejestrowany jest w sklepie z loginem i hasłem jaki podawał na Allegro (czyli adres e-mail i hasło z konta Allegro).

 

 

Zaloguj się

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sonda

Najlepszy polski banknot kolekcjonerski to:

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Wersje językowe

Cenniki do pobrania

Waluty

Obsługiwane płatności

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl